sobota, 21 marca 2015

Trattoria da Tadeusz - Bielsko-Biała

Za oknami już wiosna, ale my  opowiemy Wam jeszcze trochę o naszych zimowych restauracyjnych podbojach. To będzie krótka notka.
Wracając z gór wstapiliśmy do Trattoria da Tadeusz w Bielsku Białej- restauracja ta brała udział w Kuchennych Rewolucjach, a my mając taką w pobliżu nie możemy się oprzeć żeby nie zajrzeć i przekonać się na własnej skórze (a raczej własnym podniebieniu) jak to wygląda.
Odcinek możecie obejrzeć na stronie TVN'u: kliknij tu.















Zdecydowaliśmy się na zupę serową, pstrąga i pizzę (w odcinku Magda Gessler kilka razy instruowała pizzera jak zrobić dobry sos).

Na przystawkę przyniesiono nam taką przekąskę:








Zupa była bardzo smaczna i chyba najlepsza z zamówionych przez nas dań. Kremowa, rozpływala się w ustach :)


Pizza miała dobre, cienkie ciasto, ale była przeładowana ilością pieczarek. O niebo lepsza niż w standardowych sieciówkach pizzerii. 


Największą porażką był dlanas pstrąg - mdłe warzywa, wręczprzegotowane, rozpadające się. Mięso w rybie bylo nieprzyprawione i nie miało smaku.


Warto iść do tej restauracji na obiad dnia - kosztuje 15 zł i składa się z dwóch polskich dań.

W Rewolucji poruszony był temat traktowania pracowników przez szefa. Nie wiemy, czy coś się zmieniło, ale kelnerzy bardzo głośno rozmawiali przy barze i chcąc nie chcąc usłyszeliśmy, że nie pamiętają kiedy ostatnio mieli jakiś wolny dzień w weekend..

Pozdrawiamy,

M&M



12 komentarzy:

  1. Dotychczas byłem tylko w jednym lokalu, który uczestniczył w tym programie. Przyznam szczerze, że mnie średnio to wszystko się podoba. Najgorzej wygląda pstrąg. Jest po prostu okropny. Nie zmienia to faktu, że warto odwiedzać różne miejsca, próbować, sprawdzać i decydować czy warto tu jeszcze kiedyś wrócić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie pieczarek to tam sporo na tej pizzy, reszta potraw też wygląda całkiem smacznie.
    A tak w ogóle to pojechałabym do Bielska, lubię to miasto, a byłam tam lata temu..

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z T. pstrąg wygląda okropnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zupa pierwsza klasa - zdecydowanie mój smak - jak będę w okolicy napewno się skuszę i odwiedzę :) pieczarki bardzo lubię, wiec ich dużą ilość akurat dla mnie jest na plus :)
    Pstrąg moim zdaniem straszy samym wyglądem.
    Nie zjadłabym czegoś co tak fatalnie się prezentuje :]

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Co to była za przystawka? :) bo patrze i nic nie przychodzi mi do głowy :)

      Usuń
    2. to było coś a'la ciasto pizzowe - Mateusz stwierdził, że niedobre - suche,zimne i bez smaku..

      Usuń
  5. Widzę, że Trattoria Da Tadeusz dalej trzyma poziom. Zaliczam ją do jednej z lepszych restauracji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewne rzeczy się nie zmieniają. Nawet po Rewolucjach.
    Patrząc na te zdjęcia, aż zgłodniałam i właśnie sobie przypomniałam, że nie jadłam dzisiaj kolacji... :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie byłam jeszcze w żadnej restauracji, w której kręcone były kuchenne rewolucje a uwielbiam ten program i w sumie obejrzałam wszystkie sezony. Myślę, że jak wygospodaruję trochę czasu to uda mi się w końcu w jakiejś zagościć. Warzywa przy pstrągu wyglądają naprawdę na rozgotowe, a jako fanka pizzy muszę powiedzieć, że ostatnimi czasy najlepszą jadłam w Grecji chociaż a propos sieciówek - w Dominium jest pyszna della casa - Colore, moge naprawdę polecić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie byłam nigdy w restauracji, którą odwiedziła Magda Gessler (albo po prostu nie jestem tego świadoma), ale ten program potrafi mnie bardzo dobrze odstresować po całym dniu zajęć i pracy.Trattoria da Tadeusz w środku wydaje się wyglądać bardzo dobrze, a z opisu i ze zdjęć to mam największą ochotę właśnie na tę zupę serową... Tak bardzo lubię, a tak dawno nie jadłam. Narobiliście mi smaka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. akurat pstrąga bym zjadła, ale ten wygląda wyjątkowo nieapetycznie. ;) i w ogóle do Bielska bym pojechała, bardzo podobało mi się to miasto podczas kilku moich pobytów w nim. ;) i tak blisko do gór z niego jest. ;)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna restauracja ;)

    OdpowiedzUsuń